Parę słów na temat współpracy z drukarnią poligraficzną

Jeżeli chcielibyśmy zamówić nadruk na gadżety promocyjne, niezwykle ważny jest wybór firmy, która nie tylko wykona zlecenie w terminie, lecz również w pełni zrozumie nasze oczekiwania, a nawet zapewni usługę doradczą, tak aby produkty reklamowe cechowały się wysoką jakością, doskonałą estetyką, a przede wszystkim oferowały skuteczność w kontekście promocji marki.

nadruki na gadźetach reklamowych

Autor: Joseph Nicolia
Źródło: http://www.flickr.com

Jakie najważniejsze kroki powinniśmy podjąć jeżeli mamy zamiar zamówić nadruki na gadżety reklamowe? Na przykładzie nadruku na koszulce, najważniejsze jest, aby określić: technikę nadruku (adekwatną do projektu, naszych oczekiwań i potrzebnego nakładu), dostosowanie graficznego projektu (w zależności od wybranej techniki), rodzaj koszulki na jakiej ma zostać wykonany nadruk (wybrać odpowiedni materiał, fason oraz rozmiary). W każdej z tych kwestii warto wesprzeć się doświadczeniem oraz wiedzą fachowców. Drukarnia poligraficzna (czytaj więcej) będzie mogła wskazać najbardziej optymalne rozwiązania pod konkretne zapotrzebowanie. Kluczowe czynniki w wyborze drukarni to zatem jakość, cena oraz czas realizacji, ale również zaangażowanie w procesie realizacji najlepszych gadżetów reklamowych.

Warto zaznaczyć, że bezpośrednio po odbiorze zamówienia prawie każdy gadżet będzie wyglądał dobrze. Nie ma co jednak oszczędzać na wszystkim, ponieważ to odbije się na efekcie końcowym reklamy. Nadruki (kliknij w link) na gadżetach reklamowych (sprawdź ofertę) powinny cechować się dobrą jakością, aby przykładowo nie okazało się, że koszulka dostarczona do odbiorcy reklamy po wypraniu nadaje się jedynie do wyrzucenia. Nie ma złych i dobrych metod nadruku, aczkolwiek są drukarnie, które źle ich używają. O końcowym rezultacie decyduje wybrana metoda, sprzęt, ale w równie dużym stopniu umiejętności drukującego.

Przy odbiorze towaru musimy sprawdzić czy produkt wygląda dobrze i czy spełnia wymagania pod względem jakości. Zaniedbanie w takiej sytuacji może źle odbić się na wizerunku naszej firmy. Jeśli nadruk będzie niezgodny z projektem, albo gadżet będzie tak marnej jakości, że na pewno zniszczy się w krótkim czasie, pamiętajmy, iż wówczas odbiorca reklamy nigdy nie będzie obwini za to drukarni poligraficznej, ale to właśnie o nas wyrobi sobie niepochlebne zdanie.