Jak dbać o kontakty z klientami? Dlaczego jest to tak ważne?

Na dobrym poziomie kontakt z klientami, to sprawa ogromnie istotna, gdy mamy swoją firmę. Duże znaczenie mają szczególnie kontakty długofalowe, które warto pielęgnować. Możemy to robić na wiele sposobów. Każda firma z pewnością ma własny sposób postępowania wobec tych starych oraz bardzo wiernych klientów. Jakie można wymienić przykłady?

Kartki świąteczne na zmaówienie z logo firmy

Autor: Parekh Cards
Źródło: http://www.flickr.com

Z pewnością stały klient musi widzieć, iż firma traktuje go wyjątkowo, to znaczy trochę lepiej niż klientów, którzy zawierają jednorazowo transakcje. Pożądane są różne upusty, które firma udziela stałym klientom. Takie zniżki na pewno też warto udzielać, kiedy zamówienie jest bardzo duże. Zniżki powodują, iż klienci powracają do właśnie tej firmy oraz są wierni marce. Dobrze jest również pokazać, iż pamiętamy o klientach przy okazji ważnych świąt. kartki świąteczne na zamówienie nie będą sprawą bardzo kosztowną oraz skomplikowaną do zorganizowania, a zrobią dobre wrażenie wśród klientów firmy.

Możemy także wysyłać do domu specjalne katalogi oraz przypominać o atrakcyjnych okazjach zakupowych. Wtedy, taki klient czuje się bardziej doceniony, a jest spora szansa, że zrobi u nas zakupy. Zatem firmowe kartki świąteczne to nie jedyna możliwość, z której warto skorzystać. Długie domach (polecamy producent gniazdek elektrycznych) z odbiorcami muszą być pielęgnowane z uwagą. Nie bez przyczyny, w większych firmach są opiekunowie takich dużych klientów, jacy są oddelegowani tylko do pracy z danym klientem. W ten sposób odbiorca usług ma dane osoby, do których możemy zgłaszać się od razu oraz jest pewny, iż ktoś taki jest na bieżąco z wymogami klienta i nie ma konieczności go wprowadzać w historię transakcji, ani w istotne tematy.

Dobry kontakt ( www.silesiaarchitekci.pl/pl/kontakt/ ) z klientem jest w firmie rzeczą bardzo ważną. Sporo osób długo szkoli się, żeby posiąść tajniki tej jakże ważnej sztuki. Od działań pracowników zależy bowiem poziom sprzedaży oraz zarobki firmy. Dlatego właśnie dość sporo środków przeznacza się na szkolenie osób zatrudnionych. Wiele wprawy nabiera się również z czasem, z tego względu pracownik z doświadczeniem jest bardzo przydatną osobą.